منوی اصلی
صفحه اصلی
پیرامون سازمان
پایانه مرکزی
پایانه غدیر
پایانه فراهان
مزایده / مناقصه
شهرهای مقصد
فرم طرح شکایت مسافران
شرکت های مسافربری
شرکت های باربری
اخبار پایانه
گزارش سفر و مسافر
اطلاعات سفر
پیام ترافیکی
جستجوی پیشرفته
سایت های مرتبط
شهرداري اراک
فرمانداري اراک
استانداري مرکزي
سازمان نوسازي و بهسازي
سازمان آتشنشاني
سازمان خدمات موتوري شهرداری
سازمان تاکسيراني
سایت اعلام وضعیت راهها
سازمان هواشناسی کشور
پیوند ها

leader.gif dolat.gif parliran.gif imo.gifarakir.gif

خرید بلیط

 

payaneha_logo.png

 

Home arrow اخبار پایانه arrow اخبار arrow سامانه پاسخگویی به سوالات اداری و استخدامی شهرداری ها

سامانه پاسخگویی به سوالات اداری و استخدامی شهرداری ها

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از راه اندازی سامانه "پاسخگویی به سوالات اداری و استخدامی"در پورتال این سازمان خبر داد.

 محمد حسن آبادی با بیان خبر فوق گفت: این سامانه به منظور تسهیل و تسریع پاسخگویی به سوالات مختلف در زمینه موضوعات مرتبط با حوزه اداری، استخدامی و فناوری اطلاعات شهرداری‌ها راه اندازی شده است.وی افزود: افراد می‌توانند با ورود به سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و از طریق «سامانه پاسخگویی به سوالات اداری و استخدامی»، به سامانه مذکور وارد شوند.حسن آبادی اضافه کرد: در این سامانه پاسخگویی به دو شیوه صورت می‌پذیرد و افراد می‌توانند با انتخاب یکی از شیوه‌ها متناسب با موضوع سوال، اقدام نمایند. در ابتدا افراد پس از ورود به سامانه به قسمت «سوالات متداول» مراجعه می‌‌نمایند. در این بخش سوالات متداول بر اساس موضوعات مربوط طبقه بندی شده‌اند.وی افزود: در صورتی که سوال مربوط در این بخش قابل مشاهده نباشد افراد می‌توانند از قسمت «درخواست جدید» در سامانه با وارد کردن اطلاعات مربوط، سوال خود را مطرح و ارسال نمایند.حسن آبادی در ادامه توضیح داد: پس از ارسال سوال، کد شناسه‌ای به فرد داده می‌شود که برای دریافت پاسخ سوال خود، باید آن را در قسمت «بررسی وضعیت درخواستها» وارد نماید. افراد باید در حفظ این شناسه دقت نمایند. حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از ارسال سوال، می‌تواند پاسخ خود را از طریق همین سامانه دریافت نماید.به گفته وی، برخی از سوالات ممکن است با سوالات دیگر افراد مشترک باشد که در این صورت پاسخ سوالات مشترک در سامانه جهت مشاهده دیگر افراد قابل دسترسی خواهد بود.وی متذکر شد که افراد باید از ارسال سوال به صورت متن لاتین خودداری نمایند.مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هدف از راه‌اندازی این سامانه را کاهش مکاتبات و مراجعه حضوری به این سازمان و تسهیل در ارائه خدمات ذکر نمود و گفت: این سامانه صرفا به منزله مشاوره و کاهش مراجعه افراد بوده و در حکم تایید و یا مرجع مجوز یا هرگونه اقدام از سوی شهرداری‌ها و استانداری‌ها نمی‌باشد.حسن آبادی در خاتمه تاکید نمود: استانداری‌ها و شهرداری‌ها لازم است کمافی‌السابق به منظور دریافت مجوزهای مربوط در این حوزه و استعلامات لازم و ضروری، مکاتبات مربوط را با دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام دهند.

مدیر عامل

mir mohammadi.jpg

سید احمد میر محمدی

نظرسنجی
سطح پاسخگویی مسئولین در قبال سوالات مسافران؟
  
 
تصویر تصادفی
CIMG1822.jpg
سامانه پیامک
sms.jpg
حاضرین در سایت
29 میهمان حاضرند
ورود و خروج
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان پایانه های مسافربری اراک می باشد